.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخبان جشنواره استانی مشاعره رضوی در مازندران مشخص شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، منتخبان مرحله استانی جشنواره مشاعره رضوی را معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت: جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در مرحله کتابخانه‌ای در مراکز فرهنگی، هنری این کانون برگزار و منتخبان هر مرکز برای راهیابی به مرحله استانی تعیین شدند.

وی افزود: 25 نفر از برگزیدگان مراکز فرهنگی و هنری سوم مرداد در سالن شهید حدادی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران با هم به رقابت پرداختند و افراد راه یافته مراکز در مرحله استانی و در چند مرحله جدی و پرشور با هم رقابت کردند تا افراد برتر تعیین شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: این کانون دارای تجربه موثری در مورد برگزاری جشنواره‌های رضوی همچون؛ قصه‌گویی و مشاعره و شعرخوانی رضوی است و تاکنون دو دوره جشنواره مشاعره را در سطح کشوری برگزار کرده است.

گرجی افزود: امسال این جشنواره به صورت کشوری و در تهران برگزار می‌شود که مرحله استانی آن در مازندران اجرا شد و دو نفر برگزیده به دبیرخانه کشوری معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در این جشنواره رضوی شرکت کرده‌اند، برنده هستند، یادآور شد: از همه راه‌یافتگان به مرحله استانی در مراسمی که در دهه کرامت برگزار می‌شود، تجلیل به عمل می‌آید.

از مجموع افراد شرکت‌کننده در این جشنواره "فاطمه یزدانی‌نسب" از مرکز قائم‌شهر در گروه سنی 16 تا 17 سال و "مهدیس رعیت‌پناه"از مرکز شماره 3 ساری در گروه سنی 13 تا 15 سال به عنوان نفرات برتر این جشنواره به دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی کشور معرفی می‌شوند.

دبیرخانه مرحله استانی این جشنواره در کانون پرورش فکری مازندران از کوثر رمضانی، عضو مرکز شماره 3 ساری، یسنا گلچین، عضو مرکز شماره 3 ساری و امیرحسین قاسمی، عضو مرکز قائم‌شهر در گروه سنی 10 تا 12 سال به عنوان برگزیدگان استانی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی مازندران تقدیر می‌کند.

هیئت داوران این جشنواره را سمیه سپهدار، کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل، میثم متاجی، مربی ادبی مرکز نوشهر و چالوس و مائده یحیی‌پور، مربی ادبی مرکز بابل تشکیل داده بودند.

این هیئت در بیانیه خود ضمن تقدیر از همه اعضای شرکت‌کننده و مربیان آنها، معیار و ملاک ارزیابی را عناوینی همچون تسلط کافی بر اشعار, داشتن صدای رسا و مناسب, انتقال بار حسی و عاطفی واژه‌ها به مخاطب, رعایت موسیقی شعر, درست‌خوانی, رعایت لحن شعر و سرعت عمل در خواندن اشعار عنوان کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.